Buletin informativ în conformitate cu art. 5 alin. 2 din Legea 544/2001

a) Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei orașului Pogoanele, judetul Buzau ;

b) Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Pogoanele, judetul Buzau;

b1) Organigrama institutiei
b2) Regulamentul de organizare si functionare

b3) Program cu publicul

  • Luni – Joi , între orele: 8:00 – 16:30
  • Vineri, între orele: 8:30 – 14:30

b4) Program audiente

  • Primar – Luni si Miercuri, între orele: 09:00 – 11:00
  • Viceprimar – Marti si Joi, între orele: 09:00 – 11:00
  • Secretar –  Joi si Vineri, între orele: 09:00 – 11:00
  • Administrator – Luni si Marti, între orele: 09:00 – 11:00

c) Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei Pogoanele, judetul Buzau si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor de interes public.

Conducerea Primariei orașului Pogoanele :

  • Dumitrașcu Florin – Primar
  • Căzănoiu Marian – Viceprimar
  • Cotruţă Valentino Adrian – Secretar UAT
  • Stancu Sandu – Administrator

Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public: Toader Anisoara

d) Coordonatele de contact

  • Adresa : Str. Unirii, nr. 18 (Cod postal:125200), Pogoanele, Jud. Buzau, Romania
  • Telefon : 0238-552123
  • Fax : 0238-552165
  • Email : primariepogoanele@yahoo.com
  • Pagina de internet : www.primariepogoanele.ro

e) Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil.

f) Lista cuprinzand documentele de interes public

g) Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii

h) Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice în situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate